viernes, 20 de abril de 2012

UDABERRIA

Atzo udaberria hasi zen,loreak hasi ziren,eguraldi ona egiten zuen...eta parkera joan ginen!Oso dibertigarria da udaberria.

Parkera joan ginenean,ikusi genuen lore distiratsu bat.Oso polita zenez,hartu nuen.Eta bat-batean ,ukitu eta gero,niri jan ninduen.Begiak ireki eta beste mundu batean nengoen gero konturatu nintzen lorea,lore haragijalea zela.Ni beldur nintzen.Gaua etartzen zela sentitu nuen eta horregatik leku seguru bat bilatzen ari nintzen.Une horretan nire lagun bat ikusi nuen.Txomin izena du eta nire lagun-mina da.A!ahaztu zitzaidan nire izena esatea.Ni Sudurluze izena dut,beti beste kontu guztietan sartzen naizelako.Txomin esan zidan bera ere lorea ikutu zuela.
Gaua pasa zen eta biok joan ginen irteera bat bilatzera.Ordu bat pasa eta gero,bi ate aurkitu geenuen.Bat gorria eta bestea urdina.Bat-batean lore txiki bat esan zigun:
-kaixo,ni Perlita naiz eta esango dizuet hemendik ateratzeko irteera,lehenengo aukeratu ate bat eta gero sartu ate horretik.Ate bat zure etxera bidaliko dizue.Bestea,berriro loreen mundura.Suerte ona!Gu ate gorrira joan ginen eta berriro etxera bueltatu ginen.Uf!

1 comentario:

  1. oso, oso polita da. ez nuen pentsatu lore hori beste mundu batera eramango zintuela

    ResponderEliminar