viernes, 13 de enero de 2012

SORGINA

Esan zidaten etxe hartara joateko.Baina iritsi nintzean,ezin nuen sinetsi ikusten nuena:
-Milaka liburuak ateratzen ari ziren lehio batetik.Zer ote?Hubildu nintzen eta lehioan sorgin bat ari zen txitxiroak prestatzen.Umm ze uzain gozoa!Hurbildu nintzen gehiago lehiora eta sorgin hori  ez zeukan aurpegi itxuetasia baina ze arraro!Bakarrik arropa eta gorputza sorgin bat bezela zuen.Liburu batean jartzen zuen txitxiroak prestatzen zuenean pertsona batek sorgin bat bihurtuko  zela.Berari gustatu zitzazkion txitxirioak , horregatik egiten zuen.Gero beste liburu batean jartzen zuen pertsona batek liburu guztiak irakurriko balitu, sorgina pertsona berriro bihurtuko zela.Nik liburuak irakurri nituen bera pertsona bihurtzeko.Hori egin nuen eta orain asko gustatzen zait irakurtzea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario