viernes, 18 de noviembre de 2011

HALLOWEEN

Txikia nintzela,gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur,bai,gaur erabili beharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.

Ezkutatu naiz,Halloween eguna delako eta nire lagunak txantxa bat egin didate,beldurtuta nago.Baina oso konten nago,txantxa oso dibertigarria izan delako,beldurtuta nago baina aterako naiz nire etxetik.Aaaa!ze susto eman didate nire lagunek,baina orain hobeto nago,uuuf!Baina bat-batean etxea puskatu da eta nik ez dut negarrik egin noski berrogeita  hamar urte ditut baina triste nago oso triste.Beno orain bakarrik geratzen da Halloweenl festara joango naiz baina tristen nago oso oso triste.

AMAIERA

No hay comentarios:

Publicar un comentario